DUNIA FATAMORGANA

Monday, November 14, 2005
Dunia adalah fatamorgana...segalanya tidak ada yg abadi
Dunia penuh tipu daya...yg seakan menjanjikan kita atas segalanya
Tanpa terasa aku telah hanyut ke dalam hal-hal keduniawian...yg membuat aku lupa akan keberadaanMU dan membuat aku sibuk akan duniaku sendiri, sehingga tanpa sadar aku telah melakukan banyak dosa.
Kini kusadari aku telah menyimpang dari jalan MU..jalan yg engkau ridhoi...jalan kebenaran
Ya Allah ya Robbi ampunilah dosa2 ku dan kembalikan hamba di jalan Mu
berikanlah hamba kesempatan untuk memperbaiki diri ini...dan jauhkanlah hamba dari sifat kebendaan akan materi.
Berikanlah hamba kesabaran...dan lapangkanlah dada ini untuk selalu dapat ,menerima semua ujian dan cobaan Mu
Amin Ya Robbal alamin
 
posted by Desi at 6:39 PM, |

0 Comments: